POLSKI   Ideą tej strony jest zgromadzenie w jednym miejscu ilustracji, jakimi komentowałem bieżące i historyczne wydarzenia na różnych witrynach, blogach, forach i innych dziwnych zakątkach internetu…
Digitale Scriptor (DeS)

 ENGLISH   The idea for this website is to keep track of some of my illustrations, with which I have been commenting past and current events on various sites, blogs, forums and other strange corners of the internet …
Digitale Scriptor (DeS)

niedziela, 3 maja 2015

Konstytucja III RP 1989-2015

z cyklu „1ednym słowem obrazkiem”:
from "in a sing1e word picture" series:


„Konstytucja III RP 1989-2015”
"Polish Constitution 1989-2015"
First Article: We don't touch yours (as in your people)
Last Article: You don't touch ours (as in our people)

© Digitale Scriptor
(DeS)
2015-05-03
Publikacja lub powielanie w sieci jedynie za zgodą autora. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Any publishing or copying without Author's written permission prohibited. All Right Reserved.





MOJA PRACA ZOSTAŁA PONOWNIE UKRADZIONA, TYM RAZEM W AMERYCE:





Kopia listu wysłanego 9 stycznia 2018 roku:
DO: glospublishing@gmail.com


Wiesławie Magiera, redaktorze naczelny tygodnika "Głos" publikowanego w USA i Kanadzie:

Jestem autorem pracy "Konstytucja III RP 1989-2015" którą bez mojej zgody i wiedzy, w absolutnie bezprawny i zarazem niezwykle bezczelny sposób (z nieudolną próbą usunięcia mojego podpisu z mojej pracy) wykorzystałeś w publikacji tygodnika "Głos" numer 49 datowanego 12-18 grudnia 2018, wydanego w USA i Kanadzie.

Niniejszym oświadczam, że jeśli w ciągu 30 dni od chwili wysłania tego listu (to jest do 8 lutego 2019 r.) nie otrzymam satysfakcjonującego zadośćuczynienia pieniężnego oraz stosownych przeprosin z podaniem autorstwa i adresu do mojej pracy wydrukowanych w tym samym czasie w tygodniku "Głos" w dokładnie tym samym miejscu i rozmiarze w jakim wydrukowałeś tam bez mojej zgody i wiedzy moją pracę, to będę zmuszony szukać pomocy prawnej w każdym z krajów w których opublikowałeś tygodnik "Głos" zawierający moją pracę.

9 stycznia 2019
Digitale Scriptor / DeS

Kopia tego listu została podana do wiadomości publicznej 9 stycznia 2019 roku na stronie zawierającej moją oryginalną pracę wraz z fotografiami z "Głosu" na stronie http://1obrazkiem.blogspot.com/2015/05/konstytucja-iii-rp.html (lub krótki adres: http://tiny.cc/konstytucja ).
Informuję także, że każda ewentualna dalsza korespondencja między nami może być przeze mnie publicznie opublikowana.




złodziej Wiesław Magiera
Pierwsza odpowiedź Wiesława Magiery:

A może tak nazwisko i imię?
Chodzi o ten obrazek z ost. strony... Rzeczywiście nie ma podpisu, lecz w
źródle, z którego go wziąłem, nie było takowego.
Proszę podać - w kolejnym wydaniu dodamy i przeprosimy. A ja już
przepraszam.

W USA ten GŁOS w ogóle się nie ukazał, tylko w Kanadzie.
Wiesław Magiera


Moja odpowiedź:
Proszę podać źródło z którego rzekomo pochodzi moja praca z usuniętym
podpisem jak została wydrukowana w tygodniku "Głos".
DeS / Digitale Scriptor

Druga odpowiedź od Wiesława Magiery:
Anonimom nie odpowiadam.

Moja ostatnia odpowiedź do złodzieja Wiesława Magiera z 22 stycznia 2019:
Nikt inny oprócz ciebie nie dokonał tak prymitywnej próby usunięcia mojego podpisu z mojej pracy, o czym sam dobrze wiesz złodzieju i dlatego odpisałeś "anonimom nie odpowiadam". Oczywiście że nie odpowiadasz - ty tylko ich okradasz, Wiesławie Magiera - redaktorku od siedmiu boleści.
Takiego obrotu zresztą oczekiwałem.

DeS / Digitale Scriptor

Tak więc Szanowni Państwo, poszukuję kanadyjskiego prawnika z prowincji Ontario (gdzie mieszka Wiesław Magiera; adresu domowego złodzieja i numer telefonu na razie nie podaję publicznie), który zechciałby podjąć się 100%-wygranej sprawy o przywłaszczenie mojej pracy przez w/w Wiesława M. i opublikowanie tejże mojej pracy w jego kanadyjsko-amerykańskim pisemku-tygodniku "Głos" bez mojej wiedzy i zgody - włącznie z nieudolną, chamską próbą usunięcia mojego autorstwa z kopii mojej pracy przez niego opublikowanej. O jego zamiarze celowej kradzieży od samego początku najlepiej świadczy fakt tej nieudolnej próby usunięcia autorstwa, gdyż jego jego tłumaczenia o rzekomym "znalezieniu" mojej pracy w takiej formie są kłamstwem: żadna wyszukiwarka od Google przez Bing po Yahoo nie potrafi do dzisiaj znaleźć takiej kopii w sieci. Owszem, istnieją kopie mojej na wielu witrynach, jednak wszędzie są to kopie mojej pracy z moim podpisem. Tylko Wiesław Magiera - wiedząc, że kradnie cudzą pracę z zamiarem publikacji w swym komercyjnym pisemku - próbował usunąć z niej moje autorstwo. Jako dowód obecnie posiadam już nie tylko fotografie "Głosu" z moją pracą, ale także rzeczywiste, fizyczne kopie tego pisemka.

Zainteresowanych prawników proszę o email na adres: digitale.scriptor@openmail.cc

DeS
22 stycznia 2019